lushbanners.com Reviews

About this Company

High Quality. On Time. On Budget! Welcome to Lush Banners®, the market leader in custom large format promotional and event displays. Since 2009, we are proud to have served more than 10,000 satisfied customers worldwide with custom printed trade show & event displays, feather flags & banners, custom canopy tents, large flags, banner stands and much more. 

We've sold over one million high quality products to clients ranging from Fortune 500 companies and large organizations to nonprofits and small businesses for over a decade. We are able to offer highly competitive prices because we select top quality products, buy in large quantities directly, cutting out the middleman, and passing the savings on to you. This enables us to deliver cutting edge products at lower prices, compared to our competitors. 

We are committed to constantly improving and growing by offering the most competitive pricing, highest quality products, advanced printing and finishing techniques, streamlined website and much more. It is our commitment to make your life easier, so take a look around our website, we are sure you will like what you find!

Filter

551 Verified Customer Reviews

551 Customer Ratings and Reviews

Shopper Approved collects trusted reviews from customers who have made a verified purchase.

4.6

Overall Star
Rating

5 Shopper Approved - Review Star
438
(79.5%)
4 Shopper Approved - Review Star
56
(10.2%)
3 Shopper Approved - Review Star
37
(6.7%)
2 Shopper Approved - Review Star
7
(1.3%)
1 Shopper Approved - Review Star
13
(2.4%)

Price Satisfaction
4.4
5 Shopper Approved - Review Star
161
4 Shopper Approved - Review Star
68
3 Shopper Approved - Review Star
25
2 Shopper Approved - Review Star
5
1 Shopper Approved - Review Star
4
Customer Service
4.3
5 Shopper Approved - Review Star
101
4 Shopper Approved - Review Star
17
3 Shopper Approved - Review Star
8
2 Shopper Approved - Review Star
2
1 Shopper Approved - Review Star
14
SHOW DETAILS

5-star reviews
250+

5-star reviews

About this Company

High Quality. On Time. On Budget! Welcome to Lush Banners®, the market leader in custom large format promotional and event displays. Since 2009, we are proud to have served more than 10,000 satisfied customers worldwide with custom printed trade show & event displays, feather flags & banners, custom canopy tents, large flags, banner stands and much more. 

We've sold over one million high quality products to clients ranging from Fortune 500 companies and large organizations to nonprofits and small businesses for over a decade. We are able to offer highly competitive prices because we select top quality products, buy in large quantities directly, cutting out the middleman, and passing the savings on to you. This enables us to deliver cutting edge products at lower prices, compared to our competitors. 

We are committed to constantly improving and growing by offering the most competitive pricing, highest quality products, advanced printing and finishing techniques, streamlined website and much more. It is our commitment to make your life easier, so take a look around our website, we are sure you will like what you find!

Filter
J
Shopper Approved - Verified Customer Jennifer C.
5 days ago

So quick!

Price
5/5

S
Shopper Approved - Verified Customer schrades
5 days ago , WI

Unfortunately I again had a negative experience with Lush Banners. (Previously they printed my banner on the wrong weight of vinyl.) I requested that my banner be shipped to the place that ordered it and clearly indicated this in all documentation. They shipped it to me in error. This delayed the reception of the item by my client. I had paid extra to avoid this delay and requested that they refund my money for the shipping, since they messed up. I did so in a courteous manner. I received no apology until I requested one and after my request I heard a click. The customer service rep was no longer on the line. I called back and asked (nicely) if he had purposefully hung up on me and he denied it. At any rate, he never said good-bye and I never received the email he promised I would get after checking with management to see if a refund of my shipping costs could be arranged. The banner was fine - the customer service was not.

Price
4/5
Customer Service
1/5

R
Shopper Approved - Verified Customer Richard B.
1 week ago

It was easy to order and the banners looked great and were delivered on time

Price
5/5

R
Shopper Approved - Verified Customer Renee K.
1 week ago

The banners are beautiful and our citizens appreciate the holiday themed banners.

Price
4/5

Product Comments

Holiday banners for all holidays - we are a city hall so open and welcome signs don't work too well for us.


T
Shopper Approved - Verified Customer Teresa P.
2 weeks ago , KS

I had a good experience but the delay in shipping really made the item I ordered too late for what I intended it for. Great product, people in the office really love it, but the speed in which the order was prepared and then shipped would make me think twice before ordering again.

Price
5/5
Customer Service
4/5

Product Comments

Product is great


B
Shopper Approved - Verified Customer Beth S.
2 weeks ago , CA

one of my items had a defective carry bag and is missing the elastic tie. I replied to one of these emails but didn't get a response yet. Otherwise everything else was good.

Price
4/5
Customer Service
4/5

Product Comments

The stitching on one of the carry cases was defective, and the contents of the bag fell out which is probably why the elastic tie is missing.


M
Shopper Approved - Verified Customer Malcolm C.
2 weeks ago , MI

The shipping was delayed quite a bit. When I placed the order, it said that production time was 3-5 business days and my feather flags didn't ship for over 4 weeks I think.

Price
5/5
Customer Service
3/5

C
Shopper Approved - Verified Customer Christopher S.
3 weeks ago

Simple


D
Shopper Approved - Verified Customer Doyle H.
3 weeks ago

Your website has a pop-up that promises free shipping with your first order. Then, when the confirmation email arrives, it says free shipping on all orders over $199. I spent time contacting your customer service department, and even showed them the offer on your website. They couldn't help me - all they could do is say, sorry.

Company Response

Hi Doyle,

Thank you for your order and review. Apologies for the confusion, and we appreciate you bringing this discrepancy to our attention. We are updating the information on the pop up you saw to reduce confusion going forward.

Free shipping is only available for orders over $199 and excludes packages longer than 5ft, accessories, and sale products. Per our policy, we are unable to offer you a refund on the shipping or offer a refund for anything unrelated to your order.

Please visit this page for more information on our shipping policies.

Please let us know if you have any questions. Thank you.

Sincerely,
The Lush Banners Team


S
Shopper Approved - Verified Customer Susan G.
4 weeks ago

Overall it was easy and fast.

A pleasure to do business with

Price
5/5

B
Shopper Approved - Verified Customer Beth S.
4 weeks ago , CA

Easy ordering, representative answered my questions before my order quickly and helped me to be more confident about my purchase. Upload platform for my design was capable and user friendly. Shipping was timely. Quality of the product is excellent. Printing was accurate. Thank you for having an efficient process, and helpful customer support.

Price
4/5
Customer Service
5/5

Product Comments

I received 4 bases, when it would have been nice to choose the base for each banner, and I would have liked to have one stake, but when ordering multiple it didn't seem to give me an option for each, so they are all the same.


H
Shopper Approved - Verified Customer Howard S.
4 weeks ago , CA

Pricing for parts seemed fair enough, but the freight was outrageous. I checked when the package arrived and it weighed 3lbs. UPS rate should have been $18.32. You charged me $69.99 to ship it. Also took 10 days from order date until it arrived. Package arrived too late for me to use at the trade show I needed it for.

Price
1/5

Merchant Response

lushbanners.com recently attempted to reach out to this customer via the Shopper Approved Customer Resolution Center, and is currently awaiting the customer's response.

N
Shopper Approved - Verified Customer Nancy G.
10/30/2022 , IL

Looks very good. Will probably get more.

Price
4/5

D
Shopper Approved - Verified Customer Deb Y.
10/29/2022

Good

Price
5/5

R
Shopper Approved - Verified Customer r D.
10/28/2022

fairly seemless


S
Shopper Approved - Verified Customer suzanne C.
10/28/2022 , florida

I was surprised at the quality and attention to our detailed requests when lushbanners created our custom table covers. We will certainly use them again for any similar project.

Price
5/5

D
Shopper Approved - Verified Customer Dee D.
10/25/2022

good so far


M
Shopper Approved - Verified Customer Misti H.
10/25/2022 , VA

Quick turnaround and very helpful with editing our design to fit the needs for printing! Will use again in the future!

Price
5/5
Customer Service
5/5

M
Shopper Approved - Verified Customer Morgan B.
10/24/2022 , TX

We worked w/ John and the experience was quick and easy.

Price
5/5

K
Shopper Approved - Verified Customer Kathleen A.
10/24/2022 , NM

First time to use Lush Banners. The customer service and design team and my overall experience was excellent. I will use Lush Banners for future needs and recommend them to others. Thank you all. I also figured out the set up for the banner ordered.





Price
5/5
Customer Service
5/5

Why Trust Verified Reviews?

Verified Reviews are real, authentic reviews collected from actual paying customers, using Shopper Approved's Verified Review Platform. When reviews are Verified by Shopper Approved, you know that you can trust them to make better buying decisions.

Unverified Reviews on the other hand, are reviews collected by Open Review platforms that allow anyone to leave a review, without any validation or proof of purchase. Unfortunately, most reviews you read online are Unverified Reviews, and can't be trusted.

As a consumer, here's how you can tell the difference:

Verified Reviews from Verified Review Platforms like Shopper Approved, have much higher review counts and higher overall Star ratings, because they attempt to collect reviews from every single paying customer.

Unverified Reviews from Open Review Platforms, tend to have much lower review counts and more negative Star ratings, because people with bad experiences are primarily those who leave reviews. This often creates a misleading, inaccurate portrayal of a companies true reputation.

So, when searching for Verified Reviews, look for the name you know you can trust. Shopper Approved.

Are you a Business?

See What Shopper Approved
Can Do For You

Inactive Business
Website

© 2022 ShopperApproved.com. All rights reserved. Learn more about Shopper Approved.

This Shopper Approved Customer Rating and Review Certificate was generated using independent survey information gathered by Shopper Approved, LLC © 2022